adasu7

adasu7
@adasu3
Küçücük dünyada sadece sessiz biri ..
“Bir kadın, “Seni seviyorum,” diyorsa, bu, “Senin kaygılarını gidermek istiyorum, seninle dünyanın öbür ucuna bile gidebilirim, eğer sen cehenneme gideceksen ben de seninle gelmeye hazırım.” demektir.” – Anton Çehov
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tutamak sorunu dedim. Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz. Tutunacak bir şey olmadı mı insan yuvarlanır. Tramvaylardaki tutamaklar gibi. Uzanır tutunurlar. Kimi zenginliğine tutunur; kimi müdürlüğüne; kimi işine, sanatına. Çocuklarına tutunanlar vardır. Herkes kendi tutamağının en iyi, en yüksek olduğuna inanır. Gülünçlüğünü fark etmez. Kağızman köylerinden birinde bir çift öküzüne tutunan bir adam tanıdım. Öküzleri besiliydi, pırıl pırıldı. Herkesin, " -Veli ağanın öküzleri gibi öküz yoktur," demesini isterdi. Daha gülünçleri de vardır. Ben, toplumdaki değerlerin ikiyüzlülüğünü, sahteliğini, gülünçlüğünü göreli beri, gülünç olmayan tek tutamağı arıyorum..
Zengin olamadıysak, ne olmuş? Şerefimizi ve sevdiklerimizi satmadık ya.
Yola beraber çıktıklarını yoldakilerle değişirsen; hem yol arkadaşını hem de yolunu kaybedersin.
Neşet Ertaş
O, benim denizimin en güzel kıYısı 🌹