Adem Demiryürek

Adem Demiryürek
@ademiryurek
...beni hemen anlamalısın,çünkü ben kitap değilim,çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz,yaşarken anlaşılmaya mecburum...
Her şeye inanabilirim, yeter ki inanılmaz olsun.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Adem Demiryürek

, şu anda okuyor
%97 (264/272 syf.)
Oscar Wilde
8.2/10 · 99,3bin okunma

Adem Demiryürek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·248 syf.·
6 günde okudu
·
2021 6. kitabı
Kahraman Tazeoğlu
7.6/10 · 1.742 okunma
İnsan bazen sustuğu kadar sarar, konuştuğu kadar kanatırdı bazı yaraları.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Edebiyat
Elini kalbine götürdüğünde almıştı aslında muhtaç olduğu cevabı... Aşk...
Sayfa 66·Kitabı okudu
Edebiyat