Mehmet atmaca

Mehmet atmaca
@ademogluu
Yaşanan gün mazi olur ..
Kayseri
istanbul, 1994
163 okur puanı
Haziran 2022 tarihinde katıldı
Eskiler birini özleyince, tek canı sağ olsunda yel essin kokusu gelsin dermiş. Yel essin...
Reklam
Atıp kurtulmak onarmaktan iyidir.
Kendim olmayı yeğlerim. Suratsız da olsa kendim olayım. Ne kadar neşeliyse de başka biri olmak istemem.
Bedelsiz hiçbir şey yoktur. Mutluluğun bedelinin ödenmesi gerekir.
Her şeyin ulaşılabilir olduğu bir dünyada hiçbir şeyin anlamı yoktur.