Ne zanneder bu insanlar? Hep görünüşe bakarlar. Göğsü Cumhuriyet Bayramında Taksim Meydanı gibi elmaslarla donanmış birini gördüler mi onu öyle bahtiyar zannederler. Aslına bütün o donanma, şatafat, kadının kan ağlayan içini gizelemek için. Yoksa, hakikaten bahtiyar insanın bahtiyar gözükmek için o kadar gürültü patırtıya ne ihtiyacı var?