“Eskiden sokakta adamın koluna girerdi. Artık onunla yan yana, elleri adamın hediye ettiği mantonun ceplerinde yürür. Bu mantodan nefret eder adam, cepleri yüzünden.”
Ne zanneder bu insanlar? Hep görünüşe bakarlar. Göğsü Cumhuriyet Bayramında Taksim Meydanı gibi elmaslarla donanmış birini gördüler mi onu öyle bahtiyar zannederler. Aslına bütün o donanma, şatafat, kadının kan ağlayan içini gizelemek için. Yoksa, hakikaten bahtiyar insanın bahtiyar gözükmek için o kadar gürültü patırtıya ne ihtiyacı var?