şükran

şükran
@adiinfinitum
çiçeklerin üzerine düşen dehşet gölgesi algılanmadığı anda bahar dalı bile yalana dönüşür.
Kimi zaman bu çılgın dalgaların arasından cennet kadar güzel bir kıyı görür gibi oluyordum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nefreti yenebilmek için en iyi yol; nefret, öfke değildir. Nasıl ki öç almak da açılan yaraları sarmaz.
Bugünüm belirsiz, yabancıydı, geleceğim üzerine de hiçbir bildiğim yoktu.
Her insan birilerini bir şeyleri sevmeyi gereksinir.
İşin gerçeği şu ki kendimi kaybetmiş durumdaydım. Ya da Fransızlar gibi "kendimin dışındayım" demek daha yerinde olur.
Sayfa 18·Kitabı okudu