şükran

şükran
@adiinfinitum
çiçeklerin üzerine düşen dehşet gölgesi algılanmadığı anda bahar dalı bile yalana dönüşür.
Kendi yolunu kendi çizmek zorunda kalmıştı ve hiç kimse hiçbir zaman bunu tek başına başarmıyordu.
Sayfa 96·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi zihni dışında yaşadığı her deneyim düş kırıklığıyla sona ermişti. Dünyada yolunu bulup ilerlemek konusunda daha iyi bir iş çıkarmış olması gerektiğini biliyordu, ancak nasıl yapacağını bilmiyordu.
Sayfa 95·Kitabı okuyor
'Zeka ve başarının mükemmel bir karşılıklı ilişkiye sahip olmaktan uzak olduğunu gördük.'
Sayfa 76·Kitabı okuyor
Umurunda değillerse insanlardan, şehirlerden ayrılmak daha kolaydır.