afirdevs

afirdevs
@adilekoglu
@adilekoglu·
·
sabitlendi
"Yani eğer bir Tanrı varsa, biz garip insanlara, en sonunda, perde kapanırken ne diyecekti? “
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şarkı söyleyip dans edin birlikte, eğlenin, ama yalnız başına olun ikiniz de.
Ayrılık günü, bir kavuşma günü olabilir mi? Benim akşamım gerçekte benim sabahım mıdır?
Neşeniz, maskesini çıkarmış kederlerinizdir.
Sevinç ve keder birlikte gelir; biri sofranızda sizinle otururken, unutmayın, diğeri yatağınızda uyumaktadır.