Leyla Adak

Yaşam kısadır ve insanın zamanını yitirmesi günahtır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...Ama sevmenin sınırı yoktur ve ben her şeyi kucaklayabildikten sonra,iyi sarılmasam da ne çıkar?
Yaşama umutsuzluğu yoksa,yaşama aşkı da yoktur.
Anlamışsınızdır,ben seçmeye boyun eğmek istemiyorum.
Sıkılmadığım bir ülke bana hiçbir şey öğretmeyen bir ülkedir.