Leyla Adak

... Ve insanlığı ,uygarlığı götürdük Barbar Avrupa’ya ...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birçok şey hakkında ‘Neden’ diye sorarsan ve bunu sürdürürsen,sonunda epey mutsuz olabilirsin.
Bir şeyin nasıl değil neden yapıldığını öğrenmek istiyordu.Bu utandırıcı olabilir.
Hepsini yak, her şeyi yak.Ateş parlaktır ve ateş temizdir.
Küsmek nedir bilir misin? Küsmek dürüstlüktür. Çocukçadır ve ondan dolayı saftır. Yalansız’dır. Küsmek; seni seviyorum’dur. Vazgeçememektir. Beni anlatır küsmek. Kızdım ama hala buradayımdır, gitmiyorumdur, gidemiyorumdur. Küsmek; nazlanmaktır, yakın bulmaktır, benim için değerlisindir. Küsmek, sevdiğini söyle demektir. Hadi anla demektir. Küsmek; umuttur, acabaları bitirmektir, emin olmaktır. Yani, diyeceğim o ki: Ben sana küstüm! NAZIM HİKMET RAN