sahaftan 2 tl’ye aldım kitabı. 2 tl’ye böyle güzel bir kitabı okuyabilmek sevindirici. (kamu spotu: 2. el hayat kurtarır) kitap yorumuna gelelim: genelde risale-i nur tefsirinden ve bediüzzaman’ın sözlerinden örnekler sunulmuş. hayatını marksizme adamış, kültür seviyesi yüksek ve kendini epeyce geliştirmiş bir adamın ömrünün sonuna doğru hakikatleri genç bir öğretmenin vesilesiyle bulmasını anlatıyor. genel itibariyle 1 2 günde okunup bitirebilecek bir kitap. kurgu da fena değil. insanın imanını tazelendiriyor örnekler ve alıntılar sayesinde. esselamu aleyküm