📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve sonra
biftek bıçağını onun göğsüne batırabilirdim.
Korkunç olansa bunu yaparken nasıl hissedeceğimi tam olarak hayal edebilmemdi.
Derinin, direnmeyi bırakıp ikiye ayrılırkenki hafif patlama sesi.
Kalbine ulaşabilmek için bıçağı oldukça sert itmek zorundaydım.
Ama bunu yapacağım.
Yapacağım.
Uyandım.
En azından uyandığımı düşünüyorum.
Belki de ölmüşümdür.
Tamamen siyahtı. Başımın sağ tarafı zonkluyordu.
Yaşıyor olmalıydım.
Ölüler acı hissetmez, değil mi?