Gün artık fotoğraftaki insanlardan gerçek insanlara geçer ve bu insanlar giyinir, gezintiye çıkar, yemek yer ve tekrardan gece yarısına kadar yanında kalırlardı.
Bilinmeyen kadının mektubu keşke hep bilinmeyen olarak kalsaydı.. okurlar olarak biz dahi bilmeseydik keşke. Ama artık biliyoruz.. Bazı okurlar bu aşka platonik demiş. Sahi platonik bi aşk mı bu şimdi. "Bir insana kapı deliğinin ardından bakacak kadar uzak.. ondan çocuk yapacak kadar yakın olmak" ve ona en güzel hislerini anlatmak yerine anlaşılmayı beklemek. Bence bu aşk kapı ardından bakmakla kalmalıydı sayın okurlar..