Küçük bir çocuğun
Şaşkınlığı var üzerimde hala
Savaşa
Nefrete
Ölüme
Alışamadım
Küçük bir çocuğun
Çekingenliği var üzerimde hala
Sevmeye
Sevilmeye
Aşka
Alışamadım
Küçük bi çocuğun
Ruhu var bende hala
Nefes almaya
Var olmaya
Yaşamaya
Alışamadım..
Hepsi salaktı
Hitler
Mussolini
Napoleon!
Hangi aklı başında adam
Sevgilisinin saçlarını örmek yerine
Ömrünü savaşa harcar ki?
Gel bu kitabın sayfalarının arasında öpüşelim
Adımız çıkar diye merak etme!
Burada kimse kitap okumaz..
İyi de bitiyordu bitecek olan.
Sonra her n'olduysa düşmeye başladı damlalar.
Dudağıma değdi ve umursamazca süzülüverdi.
Hâlbuki ben susamış, o ise suydu.
Ne ben kal diyebildim ne de o tutunmaya çabaladı.
Son ses, son nefes çıkmadan o çamura, bense yola revan...
Öyleydi.
Ki fıtrat gereğini yaptık ikimiz de.