αdrεηαレïη

αdrεηαレïη
@adrenalin0626
꧁KENDİN OL..ÇÜNKÜ HAYAT BAŞKASI OLMAK İÇİN ÇOK KISA ꧂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
𝒔𝒆𝒗𝒅𝒊𝒌𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊𝒛𝒍𝒆 𝒃𝒆𝒓𝒂𝒃𝒆𝒓,𝒎𝒖𝒕𝒍𝒖 𝒗𝒆 𝒉𝒖𝒛𝒖𝒓𝒍𝒖 𝒃𝒂𝒚𝒓𝒂𝒎𝒍𝒂𝒓 𝒈𝒆𝒄𝒊𝒓𝒎𝒆𝒏𝒊𝒛 𝒅𝒊𝒍𝒆𝒈𝒊𝒚𝒍𝒆 ..𝒊𝒚𝒊 𝒃𝒂𝒚𝒓𝒂𝒎𝒍𝒂𝒓