Neden ayrıldınız?” diyorlar.
Diyorum ki..;
Dağların denize paralel uzanması bile onun için bir sebepti.
“Neden ayrıldınız?” diyorlar. Diyorum ki..;
Afrika’da onca aç çocuk varken birlikte olamazmışız.
“Neden ayrıldınız?” diyorlar. Diyorum ki..;
Teşekkürü 2 puanla kaçırmış.
“Neden ayrıldınız?” diyorlar...
..Diyorum ki..; sevmemiş Ulan Sevmemiş.!