adnan

adnan
@ads7606
Davranışlar; kelimelerden daha yüksek sesle konuşur.
Tolstoy, insan ne ile yaşar isimli kitabında hepimize şu soruyu sorar: ”kalbine bir sor, böyle yaşanır mı hiç?”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Halden anlamayana;edeceğin tek kelâm bile israftır...
Beklentisi olmadan yine de, beklemekti bir çayın içine sığdırdıklarım. Kimi zaman hayaller diye içtiğim, kimi zaman gerçekler diye Yutkunamadığım...
“İnsan diyorum, öyle durduk yere soğumuyor hayattan ve insandan. Susuyor ve sustukça biriktiriyor ve sonra ya içindekileri haykırıyor ya da sessizce uzaklaşıyor. Herkesten ve her şeyden…”
Asosyal duyguların, şizofrenik çığlıklarıyım. . ayrıca kelimelerimin psikolojisi bozuk. . .!!