sueda

sueda
@adues
uçsuz bucaksız bir unutuş
günler öylece kendi kendine geçsin diye bir camın arkasında durdum bana dokunmasın hiçbir şey hiçbir şey yarama merhem olmasın iyileşecekse, hiçbir şeysiz iyileşsin diye bir camın arkasında durup akan hayata ve zamana bıraktım
Reklam
bilemem, belki bu yüzden ben sana yanlış bir yerden edilmiş bir büyük yemin gibiydim. beni hep aynı yerimden yaralayan o eve yine de döneyim istedim.

sueda

@adues
·
gitmek mi yitirmektir kalmak mı artık bilmiyorum yerini yadırgayan eşyalar gibiydim ya ben hep ve inançlı, gitmenin bir şeyi değiştirmediğine.
gitmek mi yitirmektir kalmak mı artık bilmiyorum yerini yadırgayan eşyalar gibiydim ya ben hep ve inançlı, gitmenin bir şeyi değiştirmediğine.
beyhude insanın yuva arayışı ama yine de yuva arar insan.
bırak soğusun parçaların tekrar bitişiğinde başka bir şey olacaksın.
Reklam