Millet birbirine sarılmayı unuttu, birbirinin gözünün içine muhabbetle bakmayı, birbirlerine sevgi duymayı, saygı duymayı. İnsanlar insan olmayı unuttu.
Benim hastalığımın kalıtımsal olmadığını düşünüyorum Nevresçim. Bunun soyaçekimle filan ilgisi yok. O kadar çok kötülükle, o kadar cok acıyla, o kadar cok alçaklıkla karşılaşıyoruz ki, sanırım zihnimiz hepsini unutmak istiyor. Yoruluyoruz evladım, insan denen bu iki ayaklı yaratığın o ipe sapa gelmez ruhuyla ugraşmak bitiriyor bizi. Bence Alzheimer'ın temelinde bu var. Unutmak isteği ...