eda

eda

, bir kitap okudu
10/10
·202 syf.·
4 günde okudu
·
2023 20. kitabı
Ömer Hayyam
8.3/10 · 27,9bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tertemiz geldik yokluktan kirlendik; Sevinçle geldik dünyaya, dertlendik. Ağladık, sızlandık, yandık, yakındık: Yele verdik ömrü, toz olup gittik.
Gençlik bir kitaptı, okuduk bitti; Canım bahar geçti çoktan, kış şimdi. Hani sevincin, o cıvıl cıvıl kuş? Nasıl, ne zaman geldi, nasıl gitti?
Bu zamanda az dostun olsun, daha iyi. Herkesle uzaktan hoşbeş edip geçmeli. Can gözünü açınca görüyor ki insan En büyük düşmanıymış en çok güvendiği.
Sen hiç gitmeyecek gibisin, değil mi? O gidenler de hep senin gibiydiler.