eda

Sonra insan yüzünün menfaatler karşısında ne kadar çirkinleşebildiğini gördüm. En dost bildiğimiz kişilerin kendi çıkarlarına olmayan bir tutum, bir olay karşısında dostluklarından nasıl soyunduklarını gördüm. Nice büyük sandığımız sevgilerin bitpazarlarına düşüşünü gördüm. Nice çirkin yüzler gördüm en güzel yüzlerin altında.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ağlıyorum. Yılların biriktirdiği bir hüzün seli boşanıyor gözlerimden.
Oysa bütün umutlarımı yitirdim. Gülmeyi unutalı yıllar oluyor.
Ama hepsi gitti. Benden bir şeyler alarak, içimden bir şeyler kopararak gittiler..
Sevmek çoğu zaman var olmaktır. Sonunda bizi yok olmaya götürse bile.