eda

Yaşamak umudundayız, oysa kuşku yok ki öleceğiz. Dünyada mutluluk yok, fakat dingin ve özgür olunabilir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çılgın yılların sönükleşen sevinci İçki ağırlığıyla daraltıyor içimi Fakat yaşanmış kederler geçmiş zamanda Şarap gibi yıllandıkça güçleniyor ruhumda. Yolum sevinçsiz. Önümde uzayıp giden çalkantılı deniz Üzüntü ve yorgunluk vaat ediyor sadece.
Ve duygusuz bedenimin Fark etmese de nerede çürüyeceği, Yine de sevdiğim yerlerin yakınında İsterdim sonsuz dinlenceyi.