eda

Dostoyevski bir zamanlar, “Beni korkutan tek şey çektiklerime değmeyecek olmaktır.” demişti.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan yaşamı ve onurunu artık tanımayan ve insanı iradesinden soyutlayarak onu (fiziksel kaynaklarını son damlasına kadar sömürdükten sonra) yok etmeyi planlayan bir dünyada, kişisel benlik en sonunda değerlerini kaybedebiliyordu.
“Beni kalbinde bir mühür gibi taşı, sevgi ölüm kadar güçlüdür.”
İnsanın kurtuluşu sevgiyle ve sevgidedir.
umarsızlık, kendini korumak için gerekli bir mekanizmaydı.