DUYURUDUR.
Bu aralar çok yanlış anlaşıldığımı duyuyorum. Gerçek kimliğim hakkında, sahte hesapsın gibisinden. Beni çok yanlış kişi sanmışlar, sandıkları kişiyi de bu konu hakkında çok imalar yapılmış. Şunu demek isterim ki; benim kim olup olmadığım sizi ilgilendirmez, madem kafanızda şüpheleriniz var gelin benimle iletişime geçin gidipte başkalarını rahatsız etmeyin. Ve de şöyle bir şey var, beni sandığınız kişi size bir şeyler demek istiyorsa bazıları kadar yüzsüz olmayıp direkt kendisi yüzünüze söyler ki zaten uğrunuza sahte hesap açacak kadar önemsizsiniz.Bu yaptığınız beni bile rahatsız etti ki imalar yaptığınız kişiyi nasıl rahatsız etmiştir siz düşünün. Ben açık sözlü, dürüst bir insanımdır. Bu yaptığınız şeylerden derhal vazgeçin derdi olan varsada buyrun bekliyorum efenimmm.
Teşekkürler...