Nur

Nur
@aenrr
Ankarayla bozuşuruz.
Başlangıçların bitirdiği çok şeyin pişmanlığına döndüm yüzümü aslında en iyisi de o imiş diyerek
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olmalzara inat elimi tut🎶
Yormayın ya cidden!
Ya Yemin ederim seni tanımadan önce hayatım çok güzeldi. Düşünce dünyamı altüst ettin ama hiçbir şey diyemiyorum sana suçsuzsun of
Olursa olur olmazsa alıştık zaten.