Nur

Nur
@aenrr
Ankarayla bozuşuruz.
Galiba çok çok büyük bi hata yaptım :(
Reklam
Onca zaman söylemediğin bişeyi bugün fark etmeden de göstermezsindir ya MAL MISIĞN KIZIM SENN!!!???
Ben samıtım galiba biraz. Hatta birqz değil bayağı samıtım malım ben ya offff
Tam olmuştu işte ya tam oluyordu tam olacaktı ne gerek vardııı?
Tam da dün her şeyin ne kadar da yoluna girdiğini düşünmüştüm. Neden böyle yaptın şimdi, neden bu kadar alakasız bir anda??
Reklam