okuduğum en iyi aşk romanıydı
aşırı akıcıydı ve karakterleri aşırı tatlıydı
Kısaca Laurienin 10 yılını ve aşk hayatını anlatıyor, doğru kişi ancak yanlış zaman tabirini tam olarak karşılıyordu. Love rosie filmine benzettim bazı yerlerde kanser geçiriyorsunuz!! Ama çok keyifliydi romantik komedi filminde gibi hissediyorsunuz :)
ilk tanışmaları ve son kısmında ki kavuşmaları.. inanılmaz güzeldi