bahar

Ben artık ne bağışlamak, ne bağışlanmak, ne so­la ne de sağa gitmek istiyorum. Gözlerimi geleceğe kapayıp, geç­mişi unutmak istiyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Artık ne arzum kaldı, ne de kinim. İçimdeki insanı yitirdim. Kaybolsun diye de bir yere bırakıverdim.
akrebin, etrafında ateş yaktık­ları zaman kendini sokarak öldürdüğünü duydum. Acaba benim etrafımda ateşten bir halka yok mu?
Yazmak istiyorum ama ne yazacağımı bilmiyorum. Ya yaza­cak konum yok, ya da yazamayacağım kadar çok.
İnsan kendi varlığını hissettiği zaman ne kadar acı ve kor­kunç oluyor! Baktığım aynada kendime gülüyorum. Yüzüm kendi gözüme o denli yabancı, uzak ve gülünç geliyor ki...