bahar

Sabaha değin Oturup bekliyorum Karanlıkta Başına Karanlık şeyler Gelmesin diye.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
seni anlıyorum burçak
Artık ancak rüyalarımda görüyorum sağlıklı olduğumu. Oysa sabah kalkıyorum, yine hastayım
Ağlamak ne güzelmiş meğer yasak olunca, anladım.
annesinin mektubu cok üzdü beni
Tüm duygularım tükendi mi, yoksa çok mu yoğun, adlandıramıyorum, çünkü hayatımda hiç ölümü beklememiştim şu ana kadar. Ölüm bana hiç gelmez sanırdım, onu tanıyana dek.
Dünyada sevdiğim çok az kişi var. Bazen bir insanı çok iyi tanıdığımı sanıyorum. Ama yanılıyorum. Bir insanı tanımak için bazen beş yıl bile yetmeyebilir. Veya o insanı tanırım. Ama yıllar sonra tanımadığımı anlarım