Psikolojiyle harmanlanmış bir gerilim kitabı. Biraz tahmin edebiliyordum sonunu ama tam kafamda oturtamamıştım. Yazar gerçekten çok güzel bir kurgu oluşturmuş. Gerilim kitabı seven, psikolojiye ilgisi olanlara içtenlikle tavsiye ediyorum. Kitabı elinizden bırakamıyorsunuz, bir oturuşta bitiyor.
Son zamanlarda okuyup en zevk aldığım romanlardan bir tanesiydi. Kitap elimde akıp gitti, yazar o duyguyu çok güzel hissettirmiş. Ölümlerle dolu bir yaşam..