“‘ama yargılanacak kimse yok ki burada!’
...
‘o halde kendi kendini yargılarsın sen de,’ diye yanıt verdi kral. ‘en zoru budur. kişinin kendini yargılaması, başkalarını yargılamasından çok daha güçtür. kendi kendini yargılamayı beceriyorsan, hakikaten bilge bir kişisin demektir.’”
“‘elbette seviyorum seni,’ dedi çiçek ona. ‘benim yüzümden bunu bile anlayamadın. ama artık hiçbir önemi yok. tabii, sen de benim kadar aptallık ettin. artık mutlu olmaya bak..’”