"O zaman daha çok nefret et."
"Bunu siz mi söylüyorsunuz?.."
"Evet. Onlardan çok fazla nefret et. Nefret et ki onu tüketesin. Nefretini tüketip bitirdiğinde buna değmediğini göreceksin. ..."
"Düşüncelerini yaz. Kimseye söyleyemediğin düşüncelerini. Onlar seni ağırlaştırır, içine oturur, seni canlandıracak yeni düşüncelerin yerlerini işgal eder, seni çürütür. Eğer anlatmazsan kokmuş düşünce çöplüğüne dönüşeceksin."