Öldükten sonra verilen değeri ne yapayım?
Yaşarken asla değer vermiyorsun ama öldüğünde sanki çok üzülmüş gibi davranıyorsun. Ben ne yapayım öldükten sonra verilen değeri? Ben ne yapayım, yaşarken çalınmayan kapının ölümümden sonra çalınmasını?
Hani diyorlar ya; kimseyle küs kalmayın, herkesi affedin. Ölümlü dünya...
Bu dünya ölümlüyse, bırakın bazı küslükler de olsun. Çünkü hiç acımadan kırılan kalpler o kadar kolay tamir edilmiyor.