Hayatı, bir kitabı okur gibi geriye yaslanıp okuyamazsın. Direniş ayakta filizlenir ,yürüyüştür ayakta kalmanın besini.Geçiştirilmiş bir yaşamın ,zayıf kalmış kalbini taşıyorsun.
Yaşama anlam katan tek şey Allah’ın var olduğu gerçeğidir.Bize anlam katan da başka bir şey değildir.Şimdi tutunmak zamanı hayata,tırnaklarımızı hayata geçirmek zamanı. Yüzünü yere indirme , senin utancın değil yaşadıkların.Yaeım kalan tüm hesapların ödeneceğine dair inancını diri tut.Allah seni annenden babandan daha çok sever.Allah ellerini bırakmasın ...