AGK

"Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun?" "Niye?" "Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor."
Sayfa 127
Reklam
Bilesin ki kalbimiz kocaman olduğu sürece sevdiğimiz her şey içine sığar.
Gözyaşları ve hıçkırıklar sesimi bastırdı. Babam kollarını açıp beni şefkatle kucağına aldı. "Ağlama yavrum. Böyle duygusal bir çocuk olursan hayatta daha çok ağlarsın.."
Sayfa 58
"Yok, hanımefendi, teşekkür ederim. Ben yalan söylemiyorum. Gerçekten ihtiyaç duymayan kimse Noel'in ertesi gününde çalışmaz."
Sayfa 53
"Borcum ne, Zeze?" "İki yüz kuruş." "Niye o kadar az? Herkes dört yüze boyuyor." "Bir gün iyi bir boyacı olursam o kadar isterim. Henüz olmaz."
Sayfa 52
Reklam