Bulanık çıkmış fotoğraflar gibiydim, görünümsüz.
Yalnızdım, kırışıktım.
Beni tanıyan kimseler yoktu. Hiç yoktu.
İçime kapanıktım.
Büyük ağaçların altında,
Havuzun kırık taşları arasında,
Bilmezdim mutluluk nedir.
Bilemezdim.
Alıp başımı gitmek isterdim.
İsterdim ama kalırdım...