Kitap aslında aşkı, sevgiyi konu alan bir kitaptır. Kendimizi bulmamızı sağlayan ve bize yol gösterici.. Bazı cümlelerinde etkilendiğimi söylemek istiyorum. Kalbimizin her zaman bizi gerçekten seven kişilerin bulmasını, bizi mutlu eden, yanlışımızda yanımızda olan.. Bizi biz olduğumuzu insan için çaba harcamamız vb. konulara değinmiştir. Benim için yol gösterici ve kendimi bulmamı sağlayan bir kitaptır.
Tavsiye ederim, iyi okumalar..