Eger hayatimizin arka planında müzik calabilseydi hangi müzikleri seçerdim???!!! Pt1. Ben sürekli böyle şeyler düşünüyorum o yüzden bunlara karar vermek zor olmayacaktır herhalde(ihopeso🙏🏻🥰) Hayal kırıklığına uğramışım, öğrendiğim bir şey beni yıkmış ve sinirden ağlıyorsam bu şarkı çalmali uff🥀 Nyx-Brad Arthur open.spotify.com/track/6w7OFP63o... Evettt negatif basan seylerle devam edelim🥳🎀 Beni sinirlendiren o şey için intikam planı yaparken arkada calicak sarkii Do I wanna know-Artics monkey...(buna link koymaya gerek yoktur herhalde aq🫪) omggg daha da şevke getirir süper süperrr!!! Beni sinirlendiren şeyi ya da herhangi kötü bir seyi yapan kisi tanidigim ve güvendiğim biriyse bunu öğrendiğim an arkada su calarsa o kisinin artık hayatimda olmayacagi gercegi daha rahat anlasilir🤧 Burn it-AgustD open.spotify.com/track/2hX8rtWyN... O kisiyle ilişkimizi harika laflar sokarak bitirirken arkada havalı bir şey calmali tabii ki tercihim Neva play-Megan'dan yana olucak🥳 open.spotify.com/track/2ZqTbIID9... Yeter bu kötülerden gina geldii artik yeni süper insanlarla tanışalım dediğimi duyuyor musunuz bilmiyorum ama öyle diyorum, yeni biriyle tanıştım ve cookkkk etkilendim, kalp atışlarım hızlanıyor fln arkada kesin bu caliyordur abijim😻 Closer to you-JK open.spotify.com/track/06Qo2fYR2... Tamam şimdi tam tersi biri benden etkilenirse arkada Mommae-Jay Park calsin tmm?? open.spotify.com/track/1LNlfvPQm... Birilerine karma yasattik olleyy bee dediğimiz anlarda Silver spoon-Bts calsin🥹 BEAPASEEE
Vakit bulunca n'olur zırlaya zırlaya agustd konserini tekrar izleyim
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ben nasıl bir insanım? Ben iyi bir insan mıyım? Yoksa kötü bir insan mı? Değerlendirme çeşitlidir. Ben de sadece bir insanım... • People (AgustD)
Müzik
Yine de unutma ve beni bul...
Zaman bir dalga gibidir, bir gelgit ile yok olup gidecek ama yine de unutma ve beni bul...🤍 • Life Goes On (AgustD)
Müzik
"Yaşamaya devam etmek"
"Aşk" kelimesi yüceliği nedeniyle kolayca unutulurken, "yaşamaya devam etmek" buna da aşk denir.❤️‍🩹 • SDL (AgustD)
Müzik