OKU !!

OKU !!
@ahley
Öğrenmeye devam etmekte olan , Öğretmen…
SAPYOSEKSÜEL… MÜNFERİT…MÜLTEFİT…BİR KİTAP BAĞIMLISI…BİBLİOSMİA…
BAĞIMSIZLIK , BENİM Vazgeçilmez KARAKTERİMDİR . Mustafa Kemal Atatürk
861 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
"Şu farkındalığı geliştirmelisiniz:
'Ben tüm başıma gelenlerden (duygusal gelgit­ lerimden, dürtülerim, hatta genetik yapımdan) ayrı bir insanım. Sorumluluk alma kapasitem var. Sorumluyum. ' Üzerinde pek az kontrolümüz olduğu durumlarda bile nasıl karşılık vereceğimizi seçme gücümüz var. Uyaran ile tepki arasında bir boşluk vardır, özgürlüğümüz ve gücümüz de işte o boşlukta yer alır."
Sayfa 43 - Kuraldışı Yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Epiktetos diyor ki:
Ne düşünüp, neye inanacağımızın seçimi daima bizimdir.
Sayfa 41 - Kuraldışı Yayınları·Kitabı okudu
Goethe’nin dediği gibi:
“ En içten halimle konuşurken karşıma sıradan sözlerle çıkılması beni deli ediyor.”
Her şey dağılıyormuş gibi geldiğinde, bazen her şey yerine oturuyordur.
Seneca
"Oyalanmaya vakit yok. Mutsuzlara danışacakları kişi olun diye işe alınmışsınız. Gemi kazazedelerine, yatağa mahkum hastalara, muhtaçlara, başları üzerinde balta sallananlara yardım getirme sözü vermişsiniz. Dikkatinizi nereye saptırıyorsunuz? Ne yapıyorsunuz?"
Sayfa 33 - Kuraldışı Yayınları·Kitabı okudu