Bir yılda 400’den fazla kadın öldürülüpte hiçbir paylaşım yapmayan, kadın şiddetinin önünü kesecek hiçbir adımda bulunmayan firmaların,8 Mart Kadınlar Günü’nü özel reklam hazırlayıp yanındayız demesi inanın inandırıcı gelmiyor.Kadın ne çiçektir ne de başka bir şey, o da insandır!