Ahmet

Ahmet
@ahmetagar
kendince çizer karikatür yazar
:D
şuraya yks sonucu beklerken yaşlanan bir genç çizelim :))))))
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Umarım bende :))))
Ben mükemmel bir ressam olacağım!
Sayfa 29
sessiz sakin kahve eşliğinde çizim yapma zamanııı :))
Güne kahve ve çizim yaparak başlama zamanı :)
sabaha karşı çizim yapma keyfi :))