Ahmet

Ahmet
@ahmtcanerr
Hiç kimseye,hiç bir şeye inancım kalmamıştır...
inanç ile irade ye hapishane kurmak manasız... sorgulamak gerek hakikatın sahteliğini.. düşünmek gerekir sınırlarımızın sonsuzluğunu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
daha derinden hissetmek lazım hayatın saçmalığını veya kırılganlığını...
Nietzcshe devam etti: "Kitaplarımı gördünüz.Yazılarımdaki başarımın zekâmdan ya da aldığım eğitimden kaynaklanmadığını anlamışsınızdır.Bu başarı,sürüler halinde yaşamanın getirdiği rahatlıktan kendimi bilerek ve isteyerek uzaklaştırmamdan; kötü ve güçlü eğitimlerle yüz yüze gelme cesaretini gösterebilmemden kaynaklandı.Araştırma ve bilim,önce inançsızlıkla başlar.Ancak,inançsızlık başlı başına strestir.Yalnızca güçlüler buna dayanabilir.Bir düşünürün sorması gereken asıl soru nedir biliyor musununuz ? "cevabı beklemeden devam etti." Asıl soru şudur; Hakikatın ne kadarına dayanabilirim ?
Nietzsche Felsefesi
Deliliğini topluma kabul ettirebilene dahi derler; Ben ettiremedim, tımarhanedeyim… güldüler. “Aklın fazlası cehennem” dedim… güldüler. “Her Çocuk Tanrı’nın gönderdiği bir peygamberdir ve unuturuz büyüyünce peygamber olduğumuzu, gider bir öğretmen oluruz, işçi, mühendis, memur” dedim, güldüler. Şehir cereyanına bağladılar beni… güldüler..“
Nietzsche Felsefesi
ruhun aynası
yine geliyordu üstüme yalnızlık kefen gibi sarıyordu bedenimi yalnızlık inancımı çalkalıyordu yalnızlık ruhuma nakşediyordu yalnızlık kalbim siyah renkten rengi görmüyor ruhum çaresizlikten başka duyguyu hissetmiyor yine geliyordu üstüme yalnızlık korkunun her çıkmazı vardı ruhumda korkuyordu ruhum her şey'den yine geliyordu üstüme yalnızlık anlayamıyordu çıkmazlarımı lisan hissetiremiyordu duygularımı kalp yine geliyordu üstüme yalnızlık.. 🌺Ahmet Caner
Şiir