"toprak olsam üstüme basmayacaksın!
hava olsam içine çekmeyeceksin!
öyle düşmansın!
öyle aydınlık bir sonbahar ki
senin yaklaştığın anda kalbimdeki kör yangın!
bu yangından herkes kahkahalarla çıkacak
bir sen kurtulamayacaksın!"
"ah gidilemeyecek kadar sapa
dönülemeyecek kadar uzaksınız
çiçek açsanız baharla aram bozulur
sizi bana bırakmaz bu yalnızlığınız
çünkü biz ikimiz
yanlış yapamayacak kadar yalnızız!"
"sonu kötü bitecek, bu kente hiç gelmemeliydim
şüphesiz bir bomba elime çiçek diye tutuşturdukları
ben çocuğum çabuk kanarım çabuk kanar ağzım burnum
üşüyorum susadım açık çıplağım
tutmazsan eğer beni
kendimi en iyi dizemden aşağı da atacağım!"