Bugün neyi fark ettim biliyor musun, aslında ne annen ne baban ne kardeşin ne sevdiğin insan hiç kimse yokmuş aslında. Sen gerçekten başlı başına yalnızmışsın bahsettiğin en yakınım diye belirttiğin ailen bile yokmuş. Varmış ama sen onlar için yokmuşsun. Sen koca bir tek başına senmişsin. Hiçkimsenin bir şeyi değilmişsin. Ne ablası ne kızı ne sevgilisi ne sevdiği kişi birinin. Herkes seni yıkıp kenarda senin yok oluşunu izliyormuş meğersem. Değersiz biriymişsin. Var olmuşsun ama öylesine işte. Mecburen olanlar olmuş sen dünyaya gelmişsin. Kimse sana sahip çıkmak istememiş aslında. Sadece sen öyle hissetmişsin. Sen ağlamışsın üzülmüşsün kime neymiş ki. Ölsen bile seni mezara koyup herkes hayatına devam edecekmiş. Sende saf gibi ailem ve sevdiklerim var sanmışsın 23 yıldır. Her şey dünyevî şeyler etrafında dönüyormuş. Sende o dönen çarkın dişlisine takılan bir hiçbirşeymişsin.