ahsen

yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın
Aşk
Reklam
Cigaran olmak isterdim, Benden çok ona açılırdı dudakların Ona olan nefretim, bir karınca misali Ezilirdi yanında, dudaklarına olan özlemimin
dışarıdan hiç yol gitmemişim gibi duruyor ama içimden üç yüz elli kilometre koştum.
Çok güzelsin ama bu yüzünle alakalı bir durum değil. Kurduğun veya yazdığın cümlelerle ses tonunla veya saçının uzunluk ölçüsüyle alakalı. Ya da retinanın etrafındaki o koyu çemberle ve elmacık kemiklerinle. Ama kesinlikle yüzünle alakalı değil. Sen parça parça güzelsin... Bütünken ise diyecek kelime bulamıyor insan..
"uyursan gece biter, uyumazsan sen.."
Reklam