ahsen

kendimi defalarca buldum, defalarca kaybettim
Reklam
on beş yaşındaydım ve her şeyi yapabileceğime inanıyordum
Dolayısıyla matbaadan çıkan kayda değer tek ürünün ansiklopedi olduğuna inandım. İhtiyacım olan salt bilgiydi ve o bilgiyi aldıktan sonra ne yapacağım sadece beni ilgilendirirdi. Bir de gidip o bilgi karşısında x yazarın ne hissettiğini bilmem gerekmiyordu. "Ben yeterince hissediyordum, hatta bütün dünyaya yetecek kadar."
içinde bulunduğum durum için bir açıklama beklemem gerekirdi. hakkımdı. ama beklemiyordum. hayatımın öyle bir dönemini yaşıyordum ki hiçbir şey beklemiyor ve merak etmiyordum
Çünkü o günlerde aklında sadece ölmek varmış. İntihar etmek. Herhangi bir nedeni olduğundan değil. Bütün hayatı tek bir neden olduğundan.
Reklam