Hepimize tek bir hayat verildi. Bizim görevimiz onu faydalı, güzel ve doyurucu kılmak. Istırap çekeceğimiz, nefret edeceğimiz şeyleri yapmanın bir anlamı yok. Sonunda bize tahammülümüz için ödül falan verilmeyecek. Geride sadece harcanmış bir hayat kalacak.
İyi, genç ve doğru olalım! Kötülük nedir? Hiçten öte bir şey değil. Biz kendimizi bilelim, iyiliğin şerefini göğsümüzde taşıyalım ve en önemlisi, yitirmeyelim umutlarımızı! Bir kadın ille de annemiz, kız kardeşimiz, karımız değil diye yerden yere vurmayalım onu. Saygıyı aileye hürmet, hoşgörüyü de bencillikle bir tutmayalım.