Yazarın ters köşeleri yine vardı yine bol bol cinsellikte vardı maalesef .Bu beni çok rahatsız etti çünkü aşırı detaylıydı. Çok rahat ve sonu merak edilerek okunuyor,akıyor ve çabuk bitiyor . Çok tahmin edilebilirdi fakat sonuna çok şaşırdım beklemiyordum ama yine tahmin edilirdi diye düşünüyorum.Kötü değildi,önerebileceğim bir kitaptı.Tetikleyici çok şey vardı. +18 bir kitap.