"Tüm bu fedakârlığı onu sevdiğin için yaptığını düşünebilirsin ama bunun da bir limiti olmalı. Ona karşı olan sevgin, istediği her şeyi yapabileceğin anlamına gelmez. Fedakarlıkta bulunmak demek kendi benliğinden vazgeçmek demek değildir bir ilişkide harcanılan demek karşılıklı olmalıdır, aksi taktirde ilişkideki dengeler bozulur ve sonuç iki taraf için de iyi olmaz."
El ele tutustugumuz ilk zamani hatirliyor musun? Hatirlamiyorsan da uzulme. Ben ikimiz icin de hatirlarim. Sonucta uzerinde dusunulmus veya plan yapilmis bir an degildi. Hizla yanimdan gecerken uzanip elimi tutmustun. Romantik bir an degildi, sadece yanima gelip elimi tutmus ve bana gulumsemistin. Elimi tutar tutmaz parmaklarim karincalanmaya baslamis ve kalp atisim hizlanmisti. Gulumsemen, bu anin bir ruyadan ibaret olmadigini kanitlar nitelikteydi. Gulumsemen, beni bu dunyaya baglayan tek seydi. Daha dogrusu, benim sahip oldugum tek seydi.