bazen düşünüyor duruyorum düşüncelerim o kadar ağır geliyor ki bunları gözlerimden akıtıyor iyi hissediyorum yalanı ile kapatıyorum aslında bunu hepimizin yaptığına eminim bize ağrı veren düşünceler mi yoksa sürekli düşünmek mi? ikisi arasında ne fark var dediğinizi duyar gibiyim çok fark var aslında
çoğu zaman bir başkasının düşüncesi bile canımızı yakarken içeride kendimizi yargılamak için kurduğumuz o mahkeme acımasızca başkasına dönüşüyor ve siz de "o" düşünceler oluyorsunuz yolun sonunda içimiz yakıp bitiren herşeyin bize güç verebileceğiniz de anlıyoruz ama bazen cok geç olabiliyor bu gün düşüncelerimizi değiştirebilirsek yarın bizi yiyip bitiren o mahkemeyi yıkabiliriz buna inanıyorum siz de inanın
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖